Detalii despre 2010 FIFA World Cup

Publicat: 30 Ianuarie 2010 de catre Dumbrava Daniel

fifa10worldcupCei de la Gamespot au publicat in aceasta saptamana un articol cuprinzator cu privire la viitorul joc din seria Fifa. E vorba de 2010 Fifa World Cup, joc ce va aparea in Europa la 30 aprilie. Dupa cum ati putut deja sa cititi in articolul nostru precedent, precum si pe forum, sunt sanse foarte mari ca o versiune pentru PC sa nu vada lumina zilei, cei de la EA concentrandu-se pe console si platformele mobile.

Cei de la Gamespot au avut ocazia sa discute cu producatorul jocului, Simon Humber, si sa afle mai multe detalii cu privire la jocului oficial al Campionatului Modnial.

Nota: Toate aceste detalii sunt pentru 2010 Fifa World Cup pentru console, in momentul de fata, existenta unei versiuni pentru PC este sub semnul intrebarii.

Grafica

Avand in vedere ca un asamenea campionat este o sarbatoarea a fotbalului, cei de la EA Sports s-au concentrat in a reda cat mai aproape de realitate atmosfera unui asemenea eveniment:

  • gazonul este imbunatatit fata de Fifa 10
  • lumina din joc este imbunatatita, astfel jocul va arata mult mai real
  • blitzuri de camere foto din tribuna
  • coregrafii ale spectatorilor ce vor forma steagurile si emblemele nationale ale echipelor
  • spectatorii vor aparea in prin plan, scandand si incurajandu-si echipa
  • spectatorii vor arunca cu confetti si role de hartie
  • bancile de rezerve nu vor mai fi goale
  • grafica tv va si cu mult imbunatatita
  • o noua camera ce va surprinde bucuria jucatorilor dupa marcarea unui gol sau catigarea unui meci
  • fete noi pentru jucatori si antrenori

fifaworldcup2010_14 fifaworldcup2010_13 fifaworldcup2010_11

Gameplay

2010 Fifa World Cup nu se va baza doar pe grafica, astfel ca peste 100 de imbunatatiri au fost aduse gameplay-ului, fata de Fifa 10.

Control

  • noi preluari pe piept prin care balonul se va putea controla mult mai bine
  • posibilitatea de a lasa mingea sa treaca peste umarul jucatorului si de a alerga in directia acestuia, pentru a pastra continuitatea unei faze
  • mingea nu va mai fi prelungita prea mult in fata, ceea ce ducea la "blocarea" jucatorului si pierderea controlului balonului
  • jucatorii din defensiva nu vor mai face o preluare cand trebuie sa respinga mingea

Portari

  • portarii vor inchide unghiul mai bine, pentru a nu mai iesi atat de rapid din poarta si a da posibilitatea adversarului sa il invinga cu un lob
  • posibilitatea de a schimba directia in care acesta sare, in cazul in care mingea a fost deviata
  • modul in care portarul respinge mingea va fi mai variat, astfel ca acesta nu va mai reusi de fiecare data sa respinga perfect balonul

Echipe AI

  • echipele controlate de catre computer vor folosi mai multe driblinguri si miscari speciale pentru a-si depasi adersarii
  • o analiza mai buna a jocului pentru a face schimbari tactice si de mentalitate mult mai eficiente si in contextul partidei
  • managerul va tine cont de acum inainte si de valoarea jucatorilor, nu doar de conditia fizica si ratingurile din meciurile precedente, in momentul in care va face schimbaril in acest fel si jucatorii de valoare de pe banca vor avea sansa sa joace

Pozitionare

  • coechipierii vor lua in considerare mai muti factori atunci cand vine vorba de a patrunde in careul advers pentru a primi o centrare sau o pasa
  • fundasii centrali se vor pozitiona mai bine, astfel incat nu vor lasa centrul defensivei descoperit si da posibilitatea unei situatii de 1 la 1 cu portarul

Suturi

  • modul in care jucatorii lovesc mingea va fi modificat, astfel incat traiectoria suturilor va fi mai variata
  • lobul a fost modificat pentru a-l face ceva mai dificil si complex

Pase

  • jucatorii de valoare vor da pase mult mai bune catre atacanti
  • au fost adaugate pase cu pieptul si umarul
  • pasele in spate nu vor mai avea aceeasi putere ca si pana acum, astfel incat jucatorul va fi nevoit sa fie cu fata in directia spre care doreste sa paseze pentru mai multa putere

Faze fixe

  • a fost adaugata posibilitatea de a lansa un jucator inainte la loviturile libere rapide
  • computerul nu va mai inscrie atat de mult din lovituri libere

Tot legat de gameplay, echipele vor evolua acum diferit in meciurile de acasa si cele din deplasare, pentru a oferi o experienta cat mai aproape de realitate, astfel incat calificarile vor fi mult mai interesante.

Altitudinea va fi de asemenea un factorul in timpul unui meci, chiar daca va influenta jucatorii si fizica balonului foarte putin, in acest an se va tine cont si de aceasta caracteristica. Un bun exemplu fiind meciul pierdut de Argentia in calificari, meci in care Bolivia a reusit sa invinga cu 6-1.

Mai multe detalii puteti sa cititi in articolul FIFA World Cup 2010 Q&A With Simon Humber de pe Gamespot.

fifaworldcup2010_12 fifaworldcup2010_10 fifaworldcup2010_9

fifaworldcup2010_8 fifaworldcup2010_7 fifaworldcup2010_6

fifaworldcup2010_5 fifaworldcup2010_4 fifaworldcup2010_3

fifaworldcup2010_2 fifaworldcup2010_1 fifa10worldcup

Poze: Gamepot & EA Sports

Jocul oficial 2010 Fifa World Cup 2010

Recomandari

FifaRomania la final: 2002-2014

In luna august 2002 a pornit la drum FifaRomania. Chiar daca primele patchuri au fost lansate incepand...

Data lansare Fifa 13 demo

Descarca RLSP 2012

Data de lansare pentru RLSP 2012

Imagini RLSP 2012 si FR Database Change

Aprobarea comentariilor

Prin intermediul acestei sectiuni a FifaRomania dorim sa promovom discutii civilizate pe marginea celor mai importante subiecte legate de comunitatea jocurilor de fotbal. Inainte de a publica un comentariu, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli:

  1. Nu postati mesaje ce nu au legatura cu subiectul discutat. Toate mesajele ce deviaza de la subiectul principal al articolului vor fi sterse.
  2. Pastrati o atitudine respectuasa fata de cei ce au comentat inaintea dumneavoastra. Respectati parerile altora, chiar daca acestea nu corespund cu ideile dumneavoastra.
  3. Folositi un limbaj normal si corect, astfel incat mesajele sa fie usor de citit. Respectati regulile de baza ale gramaticii limbii romane si incercati sa pastrati un ton coerent folosind semnele de punctuatie.
  4. Cititi-va comentariul inainte de a-l publica.

Comentarii

blog comments powered by Disqus

Blogul FifaRomania

IntuDo - Organizeaza-ti taskurile