Cu o scurta intarziere, revenim cu mai multe detalii, intervirui si informatii cu privire la Fifa 11 de pe console. Cei de la EA Sports au publicat mai multe intervirui cu Gary Paterson, Creative Director Fifa 11 si Aaron McHardy, Gameplay Producer Fifa 11, in care aflam mai multe despre imbunatatirile aduse secventelor de dupa gol, precum si unele detalii legate de gameplay, cum ar fi pozitionarea si comportamentul jucatorilor pe teren.
Odata cu Euro 2008, cei de la EA au inclus in jocuri noi moduri in care jucatorii se bucura dupa marcarea unui gol. Folosind diferite combinatii de taste, acestia puteau folosi o multime de variante, de la cele mai simple pana la cele mai complicate dansuri sau acrobatii. La Fifa 11 lucrurile s-au simplificat, in sensul in care jucatorii pot fi lasati sa se bucure in stil propriu dupa ce au inscris. Mai multe detalii in interviul de mai jos.
Daca la Fifa 10 existau unele probleme legate de pozitionarea fundasilor, probleme ce puteau duce la goluri sau la faze periculoase la poarta, in Fifa 11 s-a incercat implementarea unui sistem mai un de pozitionare, in special in aparare, pentru a permite un joc mai aproape de realitate.
Doua dintre aspectele la care s-a lucrat cand vine vorba de gameplay sunt loviturile cu capul si deposedarile. In Fifa 11 au fost adaugate o serie de noi animatii pentru a permite o legatura mai buna intre actiunile jucatorilor si minge.
Avand in vedere ca presa de specialitate a avut acces la Fifa 12 vizitand standul EA Sports...
In luna august 2002 a pornit la drum FifaRomania. Chiar daca primele patchuri au fost lansate incepand...
Prin intermediul acestei sectiuni a FifaRomania dorim sa promovom discutii civilizate pe marginea celor mai importante subiecte legate de comunitatea jocurilor de fotbal. Inainte de a publica un comentariu, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli: