Lamuriri RLSP 2010 v2

Publicat: 03 Martie 2010 de catre Dumbrava Daniel

Multa lume ne intreaba pe blog si pe site in legatura cu data apritiei celei de-a doua versiuni a RLSP 2010. Dupa cum spuneam si in ultimul articol legat de RLSP 2010 v2, speram ca pana la primavara, sau cel putin pana la inceperea campionatului, sa avem si versiunea 2 a patch-ului lansata. Chiar daca nu am oferit nicio data exacta pentru lansarea patchului, trebuie sa recunoastem ca am intarziat putin fata de ceea ce v-am lasat sa credeti in urma cu 3 luni.

RLSP 2010 v2 este un patch complex, probabil cel mai mare patch la care am lucrat din 2002 pana acum. Am anuntat pe forum in urma cu o saptamana sau doua cateva detalii in legatura cu ce va contine acest patch, in cazul in care nu urmariti forumul, voi posta din nou:

  • 114 echipe (jocul original are in jur de 550)
  • peste 35 de stadioane (jocul original are undeva in jur de 21 de stadioane reale)
  • 6000 de jucatori noi (jocul original are aproximativ 30000 de jucatori)
Dupa cum puteti sa vedeti, adaugam foarte multe elemente in Fifa 10, asadar, avand in vedere unele discutii ce au pornit in legatura cu RLSP 2010 v1, precum si cu alte versiuni ale RLSP, as vrea sa aduc urmatoarele lamuriri:

Stadioane

Toate stadioanele din RLSP 2010 v2 ce au fost prezente in versiunile anterioare sunt revizuite si modificate. Pe langa aceste arene, avem o lista destul de lunga de stadioane noi.

Echipamente

Toate cluburile au echipamentele la zi, la fel ca si cum a fost in trecut, indiferent de esalonul in care echipele evolueaza, toate datele din RLSP sunt aduse la zi (in limita posibilitatilor si datelor pe care le avem).

Loturi

Toate echipele vor avea loturile la zi (in limita datelor pe care le avem). Pentru multe echipe ne bazam pe informatiile stranse de-a lungul campionatului si pe informatiile primite de la utilizatori. Pentru a nu avea probleme in joc, in acest an avem un numar record de jucatori romani: peste 6000.

Elemente grafice

Prin RLSP dorim sa realizam un patch de calitate, cu elemente ce vor conferi jocului un aspect unitar. De aceea foarte multe elemente, cum ar fi logouri si sponsori, sunt redesenate de la 0 bazandu-ne pe imagini de referinta. In acelasi fel, ne stradim in permanenta sa realizam echipamentele de la Liga 1 pana la Liga 3 in cele mai mici detalii.

Munca depusa de catre echipa

Spre deosebire de alte cazuri, noi dorim sa lucram eficient. RLSP 2010 v1 a aparut la doar cateva zile de la lansarea jocului si a insemnat o munca enorma bazata pe coordonare eficienta. Indiferent de joc, chiar daca Fifa 10 se aseamana la unele aspecte cu Fifa 09, munca noastra ramane aceeasi. RLSP 2010 v1 este primul patch de acest gen lansat pentru Fifa 10, intr-un moment in care nu existau editoare pentru baza de date, nu existau unelete pentru importare, nu existau stadioane cu spectatori in Fifa 10 etc.

RLSP 2010 v2 inseamna un efort si mai mare, avand in vedere ca nu avem puterea EA Sports, iar editarea este un hobby pentru toti membri echipei, patchul nu poate fi lansat la o data fixa si pot exista inatarzieri, precum cea din prezent.

Gamingul PC nu a murit, Liga 1 pentru Fifa 10 se poate juca doar pe PC: Comanda Fifa 10 PC

Recomandari

FifaRomania la final: 2002-2014

In luna august 2002 a pornit la drum FifaRomania. Chiar daca primele patchuri au fost lansate incepand...

Data lansare Fifa 13 demo

Descarca RLSP 2012

Data de lansare pentru RLSP 2012

Imagini RLSP 2012 si FR Database Change

Blogul FifaRomania

IntuDo - Organizeaza-ti taskurile